اطلاع سریع از وضعیت آب و هوا

اطلاع سریع از وضعیت آب و هوا
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

اپلیکیشن آب و هوا فارسی
 

شاید به علت ثبات آب و هوایی که در فصول مختلف در ایران شاهد هستیم، برنامه های مربوط به آب و هوای از اهمیت کمتری برای کاربران ایرانی برخوردار باشند. فصل بهار اما یکی از غیر قابل پیش بینی ترین فصول سال است. باران های جدید، آفتاب، باد و ... همگی از مواردی هستند که در هر لحظه بهار باید انتظار آنان را بکشیم.

اپلیکیشن ها هواشناسی بسیاری وجود دارند، در میان آن ها اما یک اپلیکیشن فارسی، با راهی ساده، خود را به عنوان یک گزینه قابل قبول مطرح کرده است. برنامه « آگهداد آب و هوا فارسی»، اپلیکیشنی است که اطلاعات هواشناسی را، به همراه پیش بینی وضعیت آسمان در ۴ روز آینده، به Notification Center دستگاه شما می آورد، و از این طریق ضمن اینکه فضایی را از Home Screen اشغال نمی کند، راهی سریع را برای اطلاع رسانی، در اختیار کاربر قرار می دهد.

این برنامه با تشخیص خودکار محل اقامت شما، درجه هوا، زمان طلوع و غروب خورشید و سرعت وزش باد را اعلام می کند. به جز اطلاعاتی که در مرکز پیام های اندروید نمایش داده می شود، برنامه از محیطی اختصاصی برخوردار نیست و به همین خاطر در ارائه امکانات مختلف، ضعیف ظاهر می شود.

قیمت این اپلیکیشن ۵۰۰ تومان است و از طریق کافه بازار قابل خرید است؛ این درست است که کاربران باید توسعه دهندگان داخلی را حمایت نمایند، اما برنامه نویسان نیز باید سعی کنند تا با اضافه کردن قابلیت های مختلف به اپلیکیشن های خود، اعتمادی متقابل را بوجود آورند.

شما برای اطلاع از وضعیت آب و هوا از چه اپلیکیشنی استفاده می کنید ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر