ایولیکس: HTC M8 نمایشگر ۵ اینچی تمام اچ دی و چیپ اسنپدرگون ۸۰۰ خواهد داشت

ایولیکس: HTC M8 نمایشگر ۵ اینچی تمام اچ دی و چیپ اسنپدرگون ۸۰۰ خواهد داشت
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
نیما دادگستر
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰
ایولیکس در ادامه خبرهای مربوط به پرچمدار ۲۰۱۴ اچ تی سی، خبر از ویژگی های اصلی آن داده و در توییتی نوشته این محصول (با اسم رمز HTC M8)، دارای نمایشگر ۵ اینچی 1080p و چیپ کوالکام اسنپدرگون ۸۰۰ خواهد بود.
 
حتی اگر طبق توییت ایولیکس، اندروید ۴.۴ کیتکت را نیز به این محصول اضافه کنیم (که بدیهی است) و بر اساس عکس های قاب پشتی آن، انتظار اسکنر اثرانگشت را نیز داشته باشیم، مشخصات آن کمی ناامیدکننده است.
 
انتظار می رود پرچمداران اندرویدی سال آینده از نمایشگرهای ۲۶۵۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و پردازنده های ۶۴ بیتی استفاده کنند. بنابراین شاید اچ تی سی با این مشخصات، بازی را از پیش باخته باشد.
 
ولی نکته مهم این است که مشخصات فنی تلفن ها کم کم دارد به جایی می رسد که افزایش نسل به نسل آنها دستاورد مشهودی برای کاربران عادی که ۹۰ درصد تقاضاکنندگان را تشکیل می دهند، نخواهد داشت.
 
تقریبا کمتر کسی متوجه تفاوت بین دو رزولوشن 1080p و 1440p بر روی یک نمایشگر ۵ اینچی خواهد شد؛ البته شرکت ها با بهبودهای دیگر در تکنولوژی صفحه نمایش کاری می کنند شما همیشه نمایشگر جدیدترین دستگاه ها را بیشتر بپسندید.
 
از آن سو اندروید کیتکت و ران تایم آرت نیز باعث بهبود عملکرد دستگاه ها و کاهش استفاده از رم خواهند شد. بنابراین می شود انتظار داشت که اچ تی سی M8 با چیپ اسنپدرگون ۸۰۰ و نمایشگر فول اچ دی، به اندازه کافی روان و سریع باشد.
 
اگر این مشخصات موثق باشند، باید امیدوار بود اچ تی سی تمرکز بیشتری روی رابط کاربری سنس، دوربین اولتراپیکسل و عمر باتری دستگاه گذاشته باشد. هر چه نباشد غیر از نمایشگر و چیپ مجتمع پردازشی، چیزهای مهم دیگری هم در تلفن ها یافت می شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 24 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر