انفجار و احتراق آیپد ایر در فروشگاه، همراه با شعله و دود

انفجار و احتراق آیپد ایر در فروشگاه، همراه با شعله و دود
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

انفجار و احتراق آیپد ایر در فروشگاه، همراه با شعله و دود
 
 
عباس‌ واحدی
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
به نظر می رسد داستان دنباله دار انفجار آیفون ها و برق گرفتگی صاحبان شان کم کم در حال تکرار برای آیپد ایر تازه وارد است. این بار یک آیپد ایر در یکی از فروشگاه های خرده فروشی استرالیا دچار انفجار و احتراق شده که همراه با دود زیادی بوده است. به گونه ای که واحد ایمنی مجبور به استفاده از کپسول اطفاء حریق شده است.
 
به گزارش نشریه دیلی میل، به نقل از یک روزنامه استرالیایی، یک آیپد ایر در فروشگاه خرده فروشی اپراتور ودافون در شهر کانبرا از سمت نمایشگر دچار انفجار شده، شعله های آتش از آن زبانه کشیده و دود فراوانی هم در فضا پخش شده است.
 
سخنگوی ودافون تایید کرده که «انفجار شعله های آتش» از قسمت پورت شارژ این آیپد ایر آغاز شده است. این در حالی بوده که دستگاه بدون استفاده روی میز قرار داشته است. این گزارش حاکی از آن است که جرقه ها و دود پس از آن به زیر نمایشگر دستگاه خزیده و آن را شعله ور ساخته اند. به گونه ای که فروشگاه سریعا تخلیه شده است. به نظر می رسد که آیپد ایر به سوختن خود ادامه داده، تا زمانی که واحد ایمنی فروشگاه سر رسیده و آن را خاموش کرده اند.
 
اپل هنوز درباره این اتفاق، به طور عمومی اظهار نظری نکرده است. اما دیلی میل می گوید نماینده اپل به این فروشگاه رفته و باقی مانده آیپد ایر را برای آزمایش بیشتر جمع آوری کرده است. البته خوشبختانه در این حادثه، مشتریان و کارکنان فروشگاه با مشکلی سلامتی جدی مواجه نشدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 18 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر