بلومبرگ: پیشنهاد مایکروسافت به HTC برای قرار دادن ویندوزفون در کنار اندروید

بلومبرگ: پیشنهاد مایکروسافت به HTC برای قرار دادن ویندوزفون در کنار اندروید
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

بلومبرگ: پیشنهاد مایکروسافت به HTC برای قرار دادن ویندوزفون در کنار اندروید
 
 
نیما دادگستر
جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
در حالی که HTC اولین ضرر فصلی در تاریخ خود را گزارش کرده، مایکروسافت که حدود یک ماه از خرید جدیدش یعنی بخش تلفن های هوشمند نوکیا می گذرد، در حال تلاش برای گسترش دامنه نفوذ ویندوزفون است و در این میان یک پیشنهاد ویژه به اچ تی سی ارائه کرده.
 
طبق گزارش خبرگزاری بلومبرگ، مایکروسافت ماه گذشته از HTC خواسته که به عنوان یک آپشن جداگانه، ویندوزفون را نیز روی تلفن های اندرویدی خود نصب کند و در ازای آن حتی پیشنهاد حذف هزینه لیسانس نرم افزار خود را نیز داده.
 
گفته می شود گفتگوها در مراحل ابتدایی است و روش های پیاده سازی آن دقیقا به بحث گذاشته نشده، همچنین مشخص نیست که آیا دستگاه هایی که از دل این پیشنهاد بیرون خواهند آمد همزمان دو سیستم عامل را در کنار هم لود و اجرا می کنند و امکان انتخاب سیستم عامل پیش فرض را دارند، یا اینکه هر سیستم عامل جداگانه بوت می شود. شاید هم در نهایت تنها ویندوزفون با بدنه مورد استفاده در تلفن های اندرویدی اچ تی سی عرضه شود.
 
مایکروسافت تلاش های خود برای گسترش ویندوزفون از طریق اعطای لیسانس نرم افزاری به شرکت های تولیدکننده تلفن را پی می گیرد و این در حالی است که به زودی محصولاتی با برند خود را نیز روانه بازار خواهد کرد. باید دید این استراتژی چطور از آب در می آید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 12 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر