انتشار تصاویر تازه ای از فبلت ۶ اینچی لومیا 1520 نوکیا

انتشار تصاویر تازه ای از فبلت ۶ اینچی لومیا 1520 نوکیا
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

مثل اینکه داستان فبلت نوکیا حسابی جدی شده و پس از انتشار تصویر رسمی لومیا ۱۵۲۰ توسط ایولیکس ، اکنون نوبت به لو رفتن تصاویر جدیدی از این اسمارت فون بزرگ جثه ویندوز فونی و مقایسه آن با اکسپریا زد رسیده است.  

به نظر می رسد که این مجموعه، اولین تصاویر از نسخه قابل استفاده و در حال کار این اسمارت فون باشند و البته با برخی مشخصات هم همراه شده اند. لومیا ۱۵۲۰ از رم ۲ گیگابایتی، پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون ۸۰۰، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و اسلات کار حافظه SD بهره می برد.
 
همچنین دوربین بزرگی در پشت آن قابل مشاهده است که با برچسب پیور ویو! مشخص شده و کمی هم از بدنه اصلی موبایل بیرون زده است. لذا احتمالا باید منتظر تولد عضو جدیدی از خانواده PureView نوکیا باشیم.
 
در این عکس ها همچنین می توانید تصاویری از آپدیت GDR3 ویندوز فون مایکروسافت را ببینید که احتمال می رود همزمان با لومیا ۱۵۲۰ به بازار عرضه شود. از بهبودهای مهم این آپدیت می توان به بهتر شدن قابلیت چند وظیفه گی یا مولتی تسکینگ، فقل چرخش صفحه بهتر و حل برخی مشکلات رابط کاربری اشاره کرد.
 
البته مهمترین ارتقاء را هم باید پشتیبانی از نمایشگرهای 1080P دانست. علاوه بر این گفته می شود برای پوشش کامل صفحه با کاشی های کوچک ویندوز فون، در آپدیت جدید امکان چینش آنها در دو تا چهار ستون را خواهید داشت.
 
در ادامه مطلب می توانید گالری عکس فبلت نوکیا را مشاهده کنید.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر