آیا مایکروسافت در حال ساخت عینک کینکت است؟

آیا مایکروسافت در حال ساخت عینک کینکت است؟
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

آیا مایکروسافت در حال ساخت عینک کینکت است ؟
 
مانی قاسمی
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۴:۰۰
به تازگی پتنتی از مایکروسافت منتشر شده که به نظر می رسد مربوط به پروژه عینک کینکت این کمپانی باشد. در این پتنت، که در اوایل سال ۲۰۱۲ ثبت شده، سیستمی نشان داده شده است که در آن کاربر می تواند از طریق عینک خود اطلاعات کاربران دیگر را مشاهده کند، حرکات آن ها را دنبال کند و از وضعیت آن ها در بازی مطلع شود.
 
در مدارک این پتنت نام تعدادی از کارمندان مایکروسافت درج شده است که دو نفر آن ها در بخش Xbox مشغول به فعالیت هستند. این اولین باری نیست که نام عینک کینکت شنیده می شود و پیش از این نیز، قبل از معرفی Xbox One مدارکی لو رفته بود که خبر از این عینک با اسم رمز Fortaleza می داد. به نظر می رسد عینک کینکت از WiFi و یا شبکه 4G پشتیبانی کند و درست مانند عینک گوگل، محوریت اصلی آن بر مبنای واقعیت افزوده، بنا شده باشد. مایکروسافت هر ماه صد ها پتنت را به ثبت می رساند و خبر هایی که از آزمایشگاه این شرکت شنیده می شود، حاکی از آن است که مهندسین مایکروسافت هم آینده را متعلق به گجت های پوشیدنی، بدون نیاز به لمس می دانند.
 
هنوز اخبار رسمی مبنی بر ساخت این عینک دریافت نشده است، اما پیش بینی می شود در صورتی که مایکروسافت قصد ارائه این محصول به بازار را داشته باشد، در سال ۲۰۱۴ و پس از عرضه Xbox One، عینک خود را در اختیار کاربران قرار دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 12 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر