نوکیا چندی است تست نسخه های اولیه تلفن هوشمند Nokia EOS را آغاز کرده

نوکیا چندی است تست نسخه های اولیه تلفن هوشمند Nokia EOS را آغاز کرده
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
 

به نظر می رسد تولید غول ۴۱ مگاپیکسلی نوکیا لومیا EOS تنها در حد شایعه و محصول ذهن های خلاق اینترنتی نباشد و نوکیا مدت زمانی است تست نسخه های اولیه این محصول را هم آغاز کرده است. یک فرد خوش شانس می گوید یکی از این موبایل های ویندوز 8 را از نزدیک دیده و کمی هم با آن سرگرم شده است. این موبایل تقریبا تلفیقی از لومیا ۹۲۰، ۹۲۵ و ۹۲۸ است.

طبق گفته های این شاهد، نوکیا EOS می تواند از نظر ضخامت رقیبی برای لومیا ۹۲۰ باشد. همچنین بدنه آن در دو انتها نازک تر شده تا این کاهش ضخامت را بیشتر به رخ بکشد. اگر چه این اسمارت فون از همان بدنه پلی کربناتی مشهور نوکیا ساخته شده، اما به نظر می رسد EOS از ۹۲۰ بسیار سبک تر خواهد بود.

منبع مورد اشاره سایت تک-بوفالو اضافه می کند فلش این موبایل از نوع زنون بوده و هر دو بخش لنز و فلش دقیقا همانند پیور ویو ۸۰۸ هستند. البته درون فلش یک LED قرمز رنگ هم دیده می شود که احتمالا برای فوکوس بهتر دوربین به کار می رود.

لنز دوربین توسط یک درپوش متحرک محافظت می شود که همراه با ورود به اپلیکیشن عکاسی موبایل، به صورت خودکار کنار می رود. نوکیا همچنین به جای اپلیکیشن معمول دوربین های ویندوز فون خود، در این محصول از برنامه Nokia Pro Camera استفاده کرده است.

هنوز درباره زمان رونمایی این غول دوربین-موبایل اطلاع چندانی در دست نیست، اما حدس و گمان ها از بازه زمانی تیر و مرداد سخن می گویند. این منبع درباره دیگر اجزاء نسخه اولیه EOS نوکیا چیزی نگفته، اما برخی شایعات حاکی از استفاده از چیپ اسنپ دراگون 800 در این تلفن هوشمند هستند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر