شارژر آیفون رایگان در سراسر جهان عوض می‌شود

شارژر آیفون رایگان در سراسر جهان عوض می‌شود
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی


شارژر آیفون رایگان در سراسر جهان عوض می‌شود


شرکت اپل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تمام شارژرهای مخصوص گوشی هوشمند آیفون را از سراسر بازار جمع‌آوری می‌کند تا احتمال افزایش دما و آتش‌سوزی در آنها به کسی آسیب وارد نکند.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، این شارژرها که مبتنی بر کابل USB فعالیت می‌کند بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ میلادی در ۳۷ کشور جهان عرضه شدند که البته بیشتر این کشورها در منطقه اروپا قرار دارند و به‌جز آن‌هم شارژرهایی که در دیگر کشورها عرضه شده‌اند احتمال آتش‌سوزی دارند.

این طور که خبرگزاری بی‌بی‌سی گزارش داده است، اپل اختلال در شارژرهای خود را فقط محدود برخی موارد می‌داند و با این وجود تصمیم گرفته است برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی تمامی شارژرها را به صورت رایگان عوض کند.

این شرکت در بیانیه خود اعلام کرد که برای اجرای این طرح تمامی شعبات اپل در سراسر جهان آمادگی دارند تا شارژرها را به صورت رایگان تعویض کنند.

شارژرهای معیوب برای گوشی‌های هوشمند آیفون 3GS، 4 و 4G عرضه شدند و البته در برخی مواقع این شارژرها به عنوان لوازم جانبی به صورت جداگانه به فروش رسیدند. مدل این شارژر معیوب A۱۳۰۰ است.
 


نظرات شما عزیزان:

melika
ساعت15:49---30 تير 1393
سلام خسته نباشید
داشتم وب گردی میکردم که رسیدم به وبلاگ شما
واقعا وبلاگ جذابی داری شیفته سلیقت شدم مطالبت خیلی باحاله
ترکیب بندی کلی که کردی هم دیگه حرف نداره
من یه سایت دارم دو ماه زدمش
ادرسشم اینه
http://toopgozar.com
حدودا روزی 3 هزار تا بازدید داره
ولی به وب شما نمیرسه
به من افتخار میدی تا با هم تبادل لینک داشته باشیم ؟
اگه اره منو لینک کن
بعد بیا تو سایتم نظر بزار
ادرسی که دوس داری لینکش کنم و
عنوان سایتت
و یه توضیح از سایتت بگو
که تو لینکدونیم لینکت کنم
اینم ادرس لینک دونیم
http://toopgozar.ir
یکمم گذشت اگه شد تو صفحه اولم لینکت میکنم اخه از وبت خوشم اومد
وایییییی چقدر وراجی کردم ببخشید
دیگه مزاحمت نمیشم بازم بهت سر میزنم
فعلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر