اینتل فناوری خودروهای خودران را توسعه می‌‏دهد

اینتل فناوری خودروهای خودران را توسعه می‌‏دهد
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی


اینتل فناوری خودروهای خودران را توسعه می‌‏دهد




به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏سایت pcworld، شرکت اینتل اعلام کرده است قصد دارد با تولید طیف جدیدی از محصولات به توسعه فناوری خودروهای خودران و بدون راننده کمک کند.


خط تولید جدید این شرکت که راهکارهای In-Vehicle نام دارد، محصولاتی از قبیل تراشه‏‌ها، کیت‏‌های توسعه‌‏ای و یک بسته نرم‌‏افزاری یکپارچه را شامل می‌‏شود که دارای سیستم عامل و میان‏‌افزارهای ویژه‏‌ای است.

بر اساس این گزارش، اینتل امیدوار است این محصولات به خودروسازان و تامین‏‌کنندگان منابع آنها کمک کند فناوری‏‌هایی را که مشتریان‌شان متقاضی استفاده از آنها هستند با سهولت و سرعت بیشتری وارد خودروها کنند و در عین حال هزینه توسعه این فناوری‏‌ها را کاهش دهد.

شرکت اینتل این محصولات را در بخش جدیدی که اخیراً ویژه فناوری «اینترنت برای همه چیز» و ارتباطات ماشین به ماشین راه‌‏اندازی کرده است، قرار داده است. 

این شرکت سال‏ها است که تراشه‏‌ها و فناوری‏‌های خود را که در سیستم‏‌های سرگرمی- اطلاعاتی خودروها به کار می‏‌رفت به شرکت‏‌هایی مثل بی‏‌ام‌‏دبلیو، نیسان و هیوندایی می‌‏فروشد. اما حالا تصمیم دارد جای پای خود در بازار خودروهای خودران و بدون راننده را که در حال حاضر گوگل در آن پیشتاز است، محکم کند.

شرکت اینتل در سال ۲۰۱۲ صندوق جدیدی با نام صندوق خودروهای متصل (Connected Car Fund) راه‌‏اندازی کرد و اعتباری ۱۰۰ میلیون دلاری را به آن تزریق کرد. 

این شرکت بخشی از بودجه این صندوق را در شرکت ژاپنی ZMP که یک در حوزه طراحی و ساخت خودروهای مجهز به روبوتیک، رادار، دوربین و حسگر فعالیت می‌‏کند، سرمایه‏‌گذاری کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر